Prenumerera och dela

paket.

Publicerad 2011-04-19 20:52:31 i Allmänt

ikväll var jag och hämtade ut en jätte fin klänning från Nelly, beställde den för ganska länge sedan men har fått hem den nu:) me like!!

sen väntar jag på ett paket som jag hoppas kommer i morgon!!

idag har jag faktiskt inte gjort någonting speciellt, var tänkt att jag och malin skulle ta barnen till lekparken, men julia somnade ganska sent så vart aldrig av, därimot tänkte jag gå på familjecentralen i morgon med julia. ringde även försäkringbolaget och gjorde en anmälan på mitt öra, så snart för jag pengar för de! skönt, men sammtidigt trist att mitt öra är förstört.

tjaråå
Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-04-20 17:33:02

Vad har hänt med ditt öra?

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-04-20 17:54:33

Vad har hänt med ditt öra? Antingen så har jag missat det om du har skrivit det någon annanstans eller så har du inte berättat.. Blev lite nyfiken när du skriver att ditt öra är förstört, låter inte så bra

Kram!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej