Prenumerera och dela

oj!!

Publicerad 2011-04-06 10:58:04 i Allmänt

igår hade jag många läsare:) hoppas det fortsätter så! är det något ni vill jag ska skriva om, så skriv gärna det.

letar fortfarade någon som kan göra en design, men jag har inte sån stor lust att betala 300 kr igen faktiskt. för övrigt så älskar jag vädret som är ute nu! man vill ju inte ens vara inne längre. Julia älskar att vara ute, så vi är ute för det mesta faktiskt, igår kväll gick vi på en kvälls promenad igen. så skönt när man kommer in igen:)

längtar till sommaren för då ska vi bygga altan och det kommer bli så fint och skönt!! tråkigt bara att våran gård kommer se ut som en leråker. i höstas gjorde vi en till parkering och la flera stockar och satt buskar runt hela gården. och nu står dränering och bygga altan på schemat, så just så mycke gräsmatta kommer vi inte ha. men tänk så fint det kommer va när vi är klara!

ne nu ska jag gå och hämta julia!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej