Prenumerera och dela

snart dax för middag

Publicerad 2010-09-24 16:14:02 i Allmänt

ska snart hjälpa mammsen med middag, vi ska äta här idag! skönt att slippa laga mat själv, ibland tycker jag det är kul, men ibland är det världens tråkigaste uppgift. så jäkla tråkigt väder idag, jag och ante har varit och köpt mera virke till vedboden, så snart är den klar, vilken händig karl jag har!

sen så är jag på bra humör idag, snart är det inte långt kvar tills jag ska jag göra en sak jag aldrig trodde skulle hända, men den karamellen kan ni få suga på vad det är... hähä

ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-09-25 23:20:28

nu är jag förbannat nyfiken:)vad är det du ska göra?det kan ju inte vara någon skönhets grej,för du är ju så förbannat snygg;) så det måste ju vara någon resa el nåt!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej