Prenumerera och dela

grattis lillebror!

Publicerad 2010-09-23 10:46:59 i Allmänt

idag fyller min lillebror 11 år. så idag får vi åka och äta tårta:) idag kommer dom och gräver upp stubbarna på gården så efter det så kommer våran gräsmatta se ut som en lerig åker, men måste göras eftersom vi ska plantera buskar.

igår kväll satt jag och kollade på gardiner, beställde ett par jätte fina till tv rummet som jag ska ha till jul, hoppas bara dom finns kvar eftersom det var en rea vara. sen beställde jag lite annat krams till julen, kommer bli så fint:) iår är det även julias första jul, hon kommer va och dra i allt, paket och julgran och kulor haha, men sånt hör ju till.

ne nu ska jag fortsätta göra mig klar och gå ut och kratta ihop dom sista kvistarna!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej