Prenumerera och dela

godmorgon på eeeeer

Publicerad 2010-09-28 10:23:41 i Allmänt

skulle kunna säga godnatt för jag är hur trött som helst, julia vaknade kvart över två och var vaken till ungefär halv fem i morse! suck, förstår inte varför hon är så här vissa nätter, men det spelar ingen roll hur trött och sur man är över att man inte få sova, så finns det inge bättre att vakna av värdens sötaste leende! just nu sitter och i gå stolen och kollar på tv, jag har precis duschat. ska göra mig klar så vi kan ut och gå runt kullsta. imorgon ska jag börja träna! sköönt ska det bli!

julia har börjar sugit på sin tumme, så gulligt! hoppas hon börjar med det, så hon suger på den på nätterna, för de är sugbehövet hon har på nätterna och då blir det atumatikst att man ger henne nappflaskan med välling, fast hon egentligen inte är ute efter maten! därimot blir det svårt för henne att sluta eftersom hon har den på sin hand, men det är onödigt att ge henne massa mat fast hon inte ens behöver!

ne nu måste jag göra mig klar för dagen
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej