Prenumerera och dela

chokladpudding, chips & dipp

Publicerad 2010-09-05 20:03:12 i Allmänt

gött! snart ska jag och ante äta chips och dipp. mumms! var ungefär en timma sedan vi åt cokladpudding haha men det är helg, imorgon börjar en ny vecka och inga go saker på veckorna! idag så tog vi hem min tränings cykel som har stått i evigheter hemma hos mamma och pappa så nu har jag den hemma här, ska försöka att cykla en halv timma om dagen, kollar man på tv sammtidigt så går tiden lite fortare och det går fortare att cykla hehe.

ni som läser min blogg dom som jag inte vet om, länka till er så har jag fler bloggar att läsa! eller om ni tipsar om någon bra blogg.

tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

Kommentar publicerad 2010-09-05 22:32:25

Hej!

Jag har ganska nyss börjat läsa din blogg, välkommen in till mig du med (fast just nu har det varit lite torka på inläggen ett tag - kommer snart igen)

//Helena

Postat av: jennie

Kommentar publicerad 2010-09-06 00:52:42

:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej