Prenumerera och dela

snöö

Publicerad 2010-10-20 11:07:59 i Allmänt

hej hopp alla sjuklingar och frisklingar haha

idag mår jag lite bättre som tur är, men jag känner endå att jag har feber kvar ikroppen så idag ska jag på sjukstugan och ta massa prover få ser hur det visas.

inatt så tog mamma julia eftersom jag verkligen inte mådde bra igår kväll, tänkte att jag skulle få sova hela natten så brukar man känna sig bättre! men tror ni jag kunnde sova? klockan 5 imorse var både jag och ante fortfarande vaken? och jag som alltid brukar somna efter några minuter efter jag lagt mig i sängen!

iaf så när vi vaknade imorse så var det SNÖ ute! yippi. jag som längtat efter snö! så nu är det bara att inskaffa sig lite nya vinterkläder och lite skoter kläder=)

hörs senare! hej

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej