Prenumerera och dela

sjukling

Publicerad 2010-10-19 13:00:11 i Allmänt

är inte ett dugg pigg idag, plus att man inte fått sovit riktigt heller inatt, julia vaknade fem var vaken till sju, somnade om till åtta sen var det bara att kliva upp. så just nu känns det som jag skulle vilja sova i flera timmar, somnade till i soffan förut en snabbis när julia låg ute, sen efter det har jag inte kunnat somna om, hela kroppen värker, ja undrar om inte njurbäckenfalmationen är på väg tillbaka?

är sugen på att baka något gott, ligga i soffan glo på film och bara slöa, men har inte riktigt ork till att baka heller, men less på att bara gå runt.. ja få se! måste ner på affären och handla middag, tänk om man hade ett hembiträde som gjorde allt åt en, är less på att man måste göra precis allt. (iaf när man är sjuk)

ne nu ska jag gå ut och kolla om min lilla jänta har vaknat,


här är en bild sen när vi låg på BB, ibland saknar jag den tiden :)
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2010-10-19 14:39:23

stackare:( önska man kunde hjälpa dig!får man inte sova blir man inte bättre heller/ kramar i massor till dig:P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej