Prenumerera och dela

försovning

Publicerad 2010-10-13 11:19:40 i Allmänt

imorse försov jag mig, vaknade klockan 20 i 8 av att veronica från körskolan ringde, ( hade körlektion halv 8) fick panik sprang upp gjorde mig klar, sen gick jag ut, och där stod hon och väntade på mig haha!

inatt sov jag iaf hur dåligt som helst, vaknade ungefär halv 2 av värdens kramp i magen, kunnde knappt andas hela kroppen bara skakade sen spydde jag två gånger! tills idag kom dom fram till att jag hade fått njurstens anfall, inte alls trevligt! känndes precis som jag skulle föda barn. så idag ska jag dricka vatten till tusen! igår målade vi väggen i rummet, ser ut att bli bra, färgen är ganska mörk men det gör ingenting, blir nog bra när allt är klart, ska målas på en gång till idag, så lägger ut en bild sen:)

ne nu ska jag göra mig klar så man får något vettit gjort idag!

Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2010-10-13 12:04:39

ajdå, den var ju inge bra, kommer själv ihåg då jag hade det förra året, krya på dig! <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej