Prenumerera och dela

buzzador

Publicerad 2010-10-08 16:43:45 i Allmänt

idag fick jag min kampanj från buzzador! Natusan våtsarvetter och hudsalva! ska bli kul att testa:)

sen så har jag köpt färg till en vägg jag vill måla om, bara för att göra någonting nytt inne! så jag hoppas det blir fint, ska måla en fond vägg. sen så har mamma och pappa en helt ny glovmatta som jag hoppas få plats ivår hall så fall ska jag lägga in den där, skit snygg är den! älskar att göra om och få fint inne. köpte tre tavlor igår på birsta så fall ska jag he upp dom på nya väggen.

ne bäst att fara på affären så det blir någon mat gjord!
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-10-08 20:09:11

alltså jag får aldrig något meddelande om nåra kampanjer.. hur lång tid tog de för dig innan du fick din? :O

Postat av: linneaa

Kommentar publicerad 2010-10-08 22:10:15

Tror du? Du är en av dom få som tror det, dom flesta tror att det är en pojke. Själv så har jag ingen aning, jag har drömt att det är en pojke och när jag tänker mig själv med två barn så tänker jag mig Lovisa och en liten pojk! :P Men man kan ju ha fel, så jag försöker att inte tro nånting :P Men det ska bli spännande att se vad det blir för nåt! :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej