Prenumerera och dela

brist på annat

Publicerad 2010-10-04 22:24:09 i Allmänt

hej jag heter Victoria bok jag bor i Östersund, jag är 48 år gammal, jag jobbar på dagis. Mina intressen är att städa och diska. Jag har 3 barn. Min hårfärg är grå och mina ögon är svarta. Jag tycker om att lyssna på metal. Min största idol är knaan.


gör såhär:
förnamn = mellan namnet
efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
ålder = pappas ålder
yrke = mammas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som pecingar (örhängen räknas)
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssna på
Kommentarer
Postat av: s ofi e

Kommentar publicerad 2010-10-05 20:14:53

jamen fint

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej