Prenumerera och dela

blogga mer

Publicerad 2010-10-21 13:03:06 i Allmänt

Line vill att jag skulle blogga mera, så får offra ett inlägg då hehe nedå, men jag är så tråkig på fantasier, vissa dagar vet jag inte alls vad jag ska skriva om. så är det nått ni vill jag ska skriva om, så skriv gärna det!
gå gärna in på lines blogg ( styleline.blogg.se )

idag känner jag mig piggare från min förskyldning, har fått tid hos ulla lena imorgon, är nervös men det går nog bra! julia är ochså på bättringsvägar hon är fortfarande snorig men inge feber som tur är. igår när jag skulle hämta posten så hade vi fått ett hot där .. ja vad ska man säga! vissa människor? sen så i går kväll provade jag på att baka en vit kladdkaka receptet hade jag fått av line, den vart faktiskt god.


sin pappa upp i dan, hon är så himla lik sin pappa!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2010-10-21 13:04:58

ja hon är verkligen lik sin pappa:) är det bra med er?

Postat av: Line

Kommentar publicerad 2010-10-21 13:19:59

Tackar! Mycket nöjd. Gillar ju läsa din blogg Emma! :) Åh den var god? jag ha inte gjort kladdkakan än, får göra den i helgen! :) KRAM

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2010-10-21 18:42:35

Har aldeig sett ante haha :-P måste nog vara den enda personen som ha missat honom xD

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej