Prenumerera och dela

3 veckor kvar

Publicerad 2010-10-05 21:02:29 i Allmänt

tre veckor kvar tills jag ska iväg! jag är nervös men de är spännande! jag hoppas bara att det blir bra, men när de är klart blir det bra hähä

sen efter jag varit iväg, så är de inte många dagar innan det blir verklighet ;D
ja jag vet att ni blir nyfikna kära läsare! men det ska ni få va ochså:) ett tag till iaf.

ikväll blir det tidig kväll för mig, har varit seg och trött hela dagen, sen imorgon bitti ska jag upp tidigt för jag ska iväg på körskolan och köra, sen efter det är de babymassage efter det tandläkare sen ska jag på familjecentralen så imorgon har jag nog fullt upp.




synd att julia kollade bort här! annars så tyckte jag om de här koret! mina fina älsklingar:)<3

ne nu ska jag glo på tv en stund innan sängen.

Kommentarer
Postat av: kairo

Kommentar publicerad 2010-10-06 16:38:06

sååå himla fint:)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-10-14 10:43:59

du är så himla fin Emma! Glöm aldrig de! Ville bara säga de. Tänker på dig / Gisela

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej