Prenumerera och dela

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Publicerad 2010-11-30 23:47:32 i Allmänt

min pappa heter hans ekman och är 48 år gammal och jobbar som lastbilschaufför . han gillar att köpa bil stero aparater och tv aparater och sånt där som killar gör, sen så gillar han rally, han har även kört rally i åtta år, och han är mycket hjälpsam. världens bäst pappa.


min mamma heter cecilia sandström och är 47 år gammal och jobbar som dagisfröken. skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst om min mamma för hon är verkligen värdens bästa mamma, hon har funnits där för mig 24/7 jämt! hon ställer alltid upp på allt! och då menar jag allt. spelar ingen roll vad du ber henne om så fixar hon det på ett eller annat sätt. vet faktiskt inte hur jag ska kunna tacka min mamma för ALLT hon gjort för mig. men henne så pratar jag oftast om allt. hon hjälper ofta till med julia bara för att vara snäll. så kan säga att julia har fått värdens bästa mormor ochså:) mamma gillar att fika, och de märks för jag fikar alla gånger jag är med henne och har säkert gått upp 5 kilo bara för det. haha

mamma och pappa har varit tillsammans i 25 år och är förlovade. bor ca tre gater ovanför mig och ante!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej