Prenumerera och dela

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Publicerad 2010-11-29 10:28:46 i Allmänt

Emma Viktoria Sandström heter jag och är 19 år. Bor i Hammarstrand i ett hus tillsammans med min pojkvän Andreas och våran dotter Julia.

På gymnasiet gick jag hotell och reataurang men hoppade av sista terminen i 3an eftersom jag var gravid och skulle få barn två månader senare!

jag tycker om godis,åka bil, sommar,grillat, vara med kompisar,vara med min familj och mycket annat.

jag tycker inte om småkryp, falska människor, människor som vill förstöra för andra.

ja det var en liten presentation om mig, mer behöver ni inte veta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-11-29 17:44:29

jo behöver veta mer:)vill veta allt om dig;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej