Prenumerera och dela

två dagar kvar

Publicerad 2010-11-03 11:05:20 i Allmänt

tills fredag, fasen vad veckorna går fort nu för tiden? hum.. igår kväll gick jag och ante och la oss före elva? minns inte ens sist jag la mig före 12.. skönt iaf. men somnade inte förens klockan kanske var två? julia har varit jätte stökig inatt, hon har vaknat var och varannan timme, och varit vaken ungefär en timme när hon vaknat, jag tror fortfarande att de är tänderna som är på G

sen har jag funderat på en sak om jag ska sätta lösenordsydd på bloggen, för jag vet att visa personer bara läser här av ren nyfikenhet som kanske egentligen ogillar mig utanför bloggen, så då föstår jag inte meningen med att ni ska sitta och läsa min blogg. självklart ska ni andra som vill få läsa. men ja får se..

nu ska jag göra mig klar, sen ut och gå !
Kommentarer
Postat av: maalin

Kommentar publicerad 2010-11-03 13:51:19

Neeej Emma, inge lösenordsskydd! Isåfall måste jag få lösenordet :) haha

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-11-04 16:27:39

har funderat på det jag med..man vet ju inte vad de är för folk som går in å läser heller.. dom kan ju sno ens bilder å sånt.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej