Prenumerera och dela

tjabba tjena hallå

Publicerad 2010-11-07 00:51:06 i Allmänt

hej på er.

skriver ett kvällsinlägg igen! ikväll har jag haft det riktigt skoj endå. har träffat natalie. vi kollade på tv, satt och surrade, åkte bil var till bipsgården , ja lite allt möjligt. var skönt att göra någonting annat en att bara sitta hemma och glo på tv eller "vara mamma", tolka mig rätt, ibland är det skönt att vara barnfri och bara sitta och surra med någon och inte behöva avbryta för att gå upp och natta julia som vaknat, att bara göra någonting utan henne,ibland behöver man det.

julia sover hos sin mormor, och jag saknar henne jätte mycket! i två nätter nu har hon legat brevid mig i min säng och varit sååå gosig:)





Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej