Prenumerera och dela

godkväll

Publicerad 2010-11-02 20:44:15 i Allmänt

hej på er. slänger in ett litet kvälls inlägg såhär på kvällskvisten! (brist på annat) ante är uppe och lägger julia och jag ska strax plocka undan maten från middagen, vi for bort precis efter maten så gjorde det aldrig då.

trist väder ute, det regnar, tänk om det endå snöade! vill inte ha det här vädret, längtar till det blir riktig vinter,i vinter ska jag ta mig i kragen och åka i backen. förra året var jag gravid, så skulle de hända en olycka så skulle de inte vara så kul när man hade julia i magen!

imorgon ska jag gå bort på familjecentralen hade jag tänkt, sen på kvällen ska jag nog träffa natalie:)



idag när vi var ute och gick, hon såg rätt busig ut;)
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej