Prenumerera och dela

fint väder

Publicerad 2010-11-16 11:07:26 i Allmänt

känndes att vara jätte skönt väder ute idag, la precis ut julia därför jag kännde det! ska göra mig klar det sista nu, sen ska jag och julia går ner till hennes farmor och hälsa på. hade tänkt svänga förbi körskolan ochså, men får kanske bli imorgon, har körlektion då. så kan lika gärna stanna där och plugga efter det. i efterhand nu ångrar jag så mycket att jag inte tog tag i körkortet medans jag var gravid! typsikt mig.. nu ska man fixa barnvakt innan man kan gå dit, och de är inte så himla enkelt när alla jobbar..

jag hoppas att vi kan börja använda tvn snart, vi har inga kanaler längre. men vi har beställt så det kommer förhoppningsvis i veckan.. blir ju dö leds på kvällarn att inte ha någonting att titta på, plus det är bra att sysselsätta julia ett tag haha

ne nu har jag inte tid att sitta här. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: amanda

Kommentar publicerad 2010-11-16 16:56:46

detsamma:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej