Prenumerera och dela

dont worry , be happy

Publicerad 2010-11-08 10:17:00 i Allmänt

ibland känns det som jag tappat lusten helt och hållet faktiskt.


ennu en måndag, ska försöka pallra mig ner på körskolan, i veckan ska jag iaf dit och plugga teori, sen ska jag köra något program på datan ochså. igår hade jag köpt glass till mig och ante, ben and jerrys glass, dom brukar vara hur goda som helst, men igår tyckte jag inte det. kan vara för dom inte hade som goaste smakerna på ica haha. sen kollade vi på beck, efter ett tag somnade jag i soffan sen gick jag upp och la mig runt halv två tror jag klockan var.

julia är snorig och lite häning hoppas hon inte blir värre, sen så hoppas jag inte hon smittar mig. har ingen lust att bli sjuk just nu...

nej bäst man tar jullan och stoppar ner hon i vagnen för att sova.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej