Prenumerera och dela

snart mat..

Publicerad 2010-05-11 16:44:21 i Allmänt

väntar på ante så vi kan äta.. ska bara kocka riset sen är allt klart . har städat idag ochså! skönt. så lite efektiv har man varit hehe

sen ikväll ska vi till farfar och äta tårta. ikväll ska jag iaf lägga mig i tid är jätte trött idag även fast jag fått sovit bra, julia somnade halv elva och vaknade sedan halv 5 sen somnade hon om till 9:) just nu står hon ute och sover i vagnen så nu väntar jag på att hon ska vakna så jag kan amma henne. men hon lär ju vakna sammtidigt som jag ska äta, brukar oftast vara så;P

igår vart Julia 6 veckor:) tiden bara springer iväg.
Kommentarer
Postat av: J

Kommentar publicerad 2010-05-12 12:24:42

söt dotter,snygg mamma

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej