Prenumerera och dela

ingenting gör sig klart av sig själv..

Publicerad 2010-05-03 23:16:11 i Allmänt

egentligen har jag tvätt att hänga, men jag orkar verkligen inte! att plocka ur och in diskmaskinen var nog tråkigt. så jag satt mig framför tvn och kollade på bonde söker fru och hollywoodfruar, men inget av dom var speciellt bra. just nu är det petras show på tv och de va abslout inte bra.

tror faktiskt att jag ska försöka ta mig till stan nu i veckan och hälsa på min klass och visa upp julia:) känner att jag vill göra nått roligt. har faktiskt saknat min klass :) ska bara höra vilken dag som passar dom bäst.

ne nu ska jag gå och tvätta mig och lägga mig i soffan och kolla på tv. godnatt

Att förlåta betyder inte att man glömmer, det betyder att man accepterar..
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-05-04 08:37:39

skulle vara så mysigt om du kom in :) <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej