Prenumerera och dela

ibland gör man rätt,ibland gör man fel

Publicerad 2010-05-18 17:11:59 i Allmänt

hejhopp.

har precis gjort maten klar, bara riset som ska koka klart. får hoppas kyckligen vart bra, provade på nått nytt. så less på allt vanligt man lagar.

imorse var jag iväg och solade, somnade till och med i solariumet så måste ha varit trött heh. men dåligt inatt har jag iaf inte sovit, la ner julia i sin säng klockan 10 och hon sov enda till halv sju imorse så jag matade henne och sen somnade hon om till halv 9:) sen kom anna och isak så då gick vi ner på byn en sväng, var in till nettan och hälsade på, sen tog vi en fika med elin :)

imorron tänkte jag åka in till stan en sväng, hälsa på lite kompisar kanske. på stan tänkte jag ochså gå en sväng:)
hejs
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-05-18 18:50:14

Hör av dig när du är i stan om du vill ses :) <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej