Prenumerera och dela

har inte tid..

Publicerad 2010-05-24 17:04:50 i Allmänt

att bli sjuk nu.. har massa roligt som väntar mig framöver! började med att jag hade ont i halsen i lördags, kännde mig rätt bra igår.. men idag är det värst! har fått knaprat i mig alvedon idag så känner mig lite bättre iaf. men fortfarande ont i halsen.. men får hoppas jag är bra tills på torsdag för då är det mösspåtagningsbal, men skulle ja vara sjuk tänker jag offra mig endå:P det är en gång i livet jag får den chansen, dumt att missa den då:P
julia var och vägde sig idag, hon följde sin kurva perfekt! och jag var på efterkontroll. sen har jag inte gjort så mycket idag. har ingen ork i kroppen. man kanske ska ta sig en eftermiddags tupplur hehe
Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-05-24 20:14:12

verkligen inte! party på g

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej