Prenumerera och dela

allt tar sin tid..

Publicerad 2010-05-14 17:13:21 i Allmänt

hejhopp.

just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt på internet. hade tänkt vara ute så mycke som möjligt idag men det är inte så fint väder, det är hur varmt som helst så det är tråkigt att det inte är någon sol för då hade det varit perfekt väder.

julia står ute i vagnen och sover, hoppas hon sover ett tag nu, sen 9 imorse har hon i princip varit vaken hela dagen och varit lite gnällig. sen har jag varit iväg på sjukstugan och gjort ett nytt urinprov.. så hoppas jag verkligen inte jag har fått urininfektion ingen.. så får se på måndag vad jag har för fel då får jag svaret på odlingen.. ne kanske dax att börja med mat?

.....
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej