Prenumerera och dela

tråkigt väder

Publicerad 2010-03-14 16:01:02 i Allmänt

nu sitter jag och kollar ut på ett oväder, eller det snöar jätte mycke:( imorse när jag klev upp sken solen så jag tog mig en promenad. så skönt att de är helt bart på vägarna nu!

i helgen har det väl inte hänt så mycke faktiskt. trodde nästan jag skulle åka in här om natten, hade så ont! men ne då. men det blir väl vilken dag som helst, jag tror det kommer komma till veckan, men vilken dag säger jag inte:P få se om jag har rätt eller fel.

nu ska jag fundera ut någon maträtt man kan äta.. finns det nån som har nått enkelt så kan ni säga till..
finns heller inge tråkigare att laga mat. förut tyckte jag det var kul, men nu är jag less på det!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-03-14 18:02:09

det blir tråkigt att laga mat när man inte vet vad man ska göra för något :P jag har så jävla dålig fantasi så jag skulle kunna göra spagetti och köttfärsås veckan ut haha :) tur att det är mattias som lagar mat.

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-03-15 15:26:41

jag har en idé! du må ju va duktig på att laga mat, så då tycker jag att du kan skriva ner några recept och skicka till mig ;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej