Prenumerera och dela

studsbollen

Publicerad 2010-03-17 22:36:22 i Allmänt

tror jag har en studsbollen inuti min mage! känns verkligen som jag har en sån i magen! först sparkar den på höger sida, sen vänster sida, sen uppåt och sen neråt. sen håller den på sådär hur länge som helst! inte lätt att sova kan jag säga. på dagarna är den hur lugn som helst.. men på kvällarna så drar det i gång så det känns som jag har ett helt disco i magen. precis när man har somnat så känner man hur man sprätter till i kroppen, för då är den igång igen. hehe. sen börjar jag bli less på att vara uppe på nätterna och kissa hela tiden. men tror endå att det är som en förberedelse innan barnet kommer, för när får barn så är man ju oftast upp på natten och måste amma. och nu är man uppe på natten för att kissa. tycker att bebisen ska ha lite plats i magen och inte rör sig lika mycket, men den jag har i magen den rör sig mer en vanligt nu , senaste veckan kan man verkligen känna hur en fot eller hand trycker på magen:)

inatt trodde jag att jag skulle åka in på BB.. som alla andra gånger jag trott det. så jag gick ner på toa. och sen var det helt borta. konstigt. men idag är det iaf exat en vecka kvar till beräknad tid helt otroligt:P var till stan idag ochså. köpte två bebis filtar, har bara två, så nu har vi några flera. sen köpte jag en nalle man sätter på vagen och en tröja till mig själv. fast den sparar jag tills jag fått bebisen. har fortfarande inte fått till min header så jag vet att den ser tråkigt ut. men snart blir den bättre förhoppningsvis.

vilket långt inlägg det blev, men lite tidsfördriv vart det! kram


Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-03-17 23:03:36

ta och åk in nu!!!!!!!! vill se bebis kram

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-03-18 15:12:27

Det var nog den du såg, vi har en grön också! är ju på barnens hus och har praktik mån-tis. Så har även provkört den, den är hur lätt som helst. Grejen var väl bara att den kostade typ 2500 kronor ordinarie pris, så d va väl överdrivet mkt, ingen vagn jag skulle vilja köra på vintern direkt..



Vad har ni för vagn till lill*n?

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-03-21 00:51:51

Aha, men emmaljunga vagnarna är ju super! :) Till nästa onge ska jag nog också införskaffa mig en sån från början! Börjar du bli nervös inför förlossningen? :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej