Prenumerera och dela

fredag

Publicerad 2010-03-05 12:26:04 i Allmänt

hejsan.

har nyss städat lite och plockat ihop . ska strax dela kakan jag gjorde igår i små bitar, men den var alldeles stenhård sen den stått i frysen så sitter här i väntan på att den ska mjukna lite. hela veckan har man gått och hoppas på att det ska hända någonting i magen, men inte! den verkar vara en tjurig liten en, det gör ont mest på kvällarna ett tag och sedan går det över. kan vakna på natten att det gör svin ont, men efter en halvtimma är det borta igen=(

igår var malin och eliaz här och hälsade på:) vi gick ut en sväng och handla lite lunch sen gick vi hem hit och åt. trevligt. måste även meddela att jag och ante längre inte är utan bil! nu har vi ÄNTLIGEN en fin röd bil!: D wiee. idag kommer den. så får se om den är lika fin som den är på bilderna men det tror jag.

19 dagar kvar till beräknad förlossing! så kom ut nu<3
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-03-05 17:05:42

kör och åk skoter :) det funka för mig hehe.. fast jag vet inte om ni har skoter :p

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-03-09 09:34:27

Ja jag fixar det idag. Men du måste skicka om bilderna om du vill ha svart bakgrund på dom?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej