Prenumerera och dela

40+1

Publicerad 2010-03-25 23:40:46 i Allmänt

fyfan för folk som varken har hjärna eller hjärta! vilka idioter till människor det finns. att vuxna människor ens har make till att vräka ur sig på det där sättet. man ska inte behöva kämpa för att ha sin egna kropp ifred, att det gick till på det där sättet är vidrigt! ååh vad arg jag blir.

att kompisar och föräldrar inte ens tror på en måste kännas som en stor besvikelse. att aldrig känna sig trygg, att bara känna svek.. ingen har någonsin rätt att kränka en fysiskt eller psykist...

sådär.. nu fick jag ur mig det!

jahap.. nu har jag gått över en dag. ingen bebis på min födelsedag heller :( den ville tydligen ha sin enga. fick iaf bra prestenter och god tårta! och bra sällskap så nu är jag rätt slut. blir nog snart sängen för min del.. ska försöka att kliva upp i tid. har egentligen ingenting att passa men endå skönt att kliva upp skapligt.

tack för alla gratulationer som jag fått idag:)

Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2010-03-26 10:37:11

hehe ja :p en kompis till mig som var gravid var iväg å hälsade på en som hade precis fått barn å dagen efter så satte det igång för henne hehe :)

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2010-03-30 14:21:30

grattis till lilltjejen ! :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej