Prenumerera och dela

15 mars och ingen bebis

Publicerad 2010-03-15 17:50:43 i Allmänt

:( förhoppningsvis så var det sista gången idag som jag behöver gå till BM. var dit klockan 11. allt såg bra ut. men jag hade gått ner 3 kilo och sf måtten har stått på samma sen två veckor tillbaka, men det var tydligen ingen fara! eftersom jag har legat så högt förut så var det normalt.

men känns skönt att man bara har gått upp 10 kilo under hela graviditeten.. desto mindre har jag att gå bort sen,även fast jag har bestämt att jag ska gå ner mindre en vikten innan jag blev gravid.

sen har jag inte gjort så mycket idag mest tagigt de lungt ska strax äta bara riser är klart. sen kanske man ska ut och gå? har kännt mig konstig hela dagen och det har börjat små värka i magen, så snälla säg att de är bebis på G!

tjing
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-03-16 08:20:43

Hon kommer nog ut snart :) <3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej