Prenumerera och dela

10 mars

Publicerad 2010-03-10 15:38:52 i Allmänt

ingen bebis på antes födelsedag:( men kanske på min? vem vet, tror faktiskt vi redan har våran bebis då. kommer den inte den här veckan så kommer den nästa vecka:) fast det är vad jag tror.

imorse gick jag upp runt halv 7 och gjorde frukost till ante. sen somnade båda två igen! :P sov ungefär till halv nio då ante for i väg på praktik sen kunnde jag inte somna om igen så gick upp städade och gjorde mig klar. nu sitter jag och väntar på att ante ska sluta så vi ska fara ner på affären.

väldigt blåsigt väder har det varit inatt, trodden nästan att oskan gick ett tag:P det small i hela huset. men det verkar lite lugnare nu iaf. ne nu ska jag kila. puss

och grattis till min älskling:)
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej