Prenumerera och dela

uppe med tuppen!

Publicerad 2010-06-12 06:45:14 i Allmänt

det är första gången på 2 månader som jag är uppe med julia så här tidigt! det har aldrig hänt. men hon vart ganska pigg när hon hörde antes väckar klocka, förstå inte hur lätt väckt hon kan vara hehe men ska snart försöka få hon att sova igen, just nu sitter hon i babysittern och leker med hennes babygym, det tycker hon är kul! hon har lärt sig att ta tag i sakerna själv, så då blir det extra roligt när det kommer ljud av sakerna hehe.

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, ante är istan på folkrace så vi lär nog städa och hälsa på min farmor som fyller år idag. hörde som det skulle vi regn ochså och de hoppas vi inte! så tråkigt att bara sitta inne hela dagarna.

ne nu ska jag göra ersättning! hej
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-06-13 11:18:02

jag hittade de på någon mamma sida! minns inte vad de hette..

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej