Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2010-06-23 14:03:42 i Allmänt

hej.

onsdag idag halva veckan gått. idag har jag städat och snart ska jag rensa lite på gården . ska nog åka ner på byn och kolla på tapeter, har bestämt att jag ska tapetsera om hallen nere och trappen upp och hallen uppe! förstår inte hur dom tänkt, blått nere i hallen och orange färgat upp i trappen och hallen uppe! skulle vilja ha en och samma färg i trappen och hallen, skulle bli mycke snyggare! så ska börja bara jag får pengar.

igår var jag och hälsade på pappa på sjukhuset. får hoppas han kommer hem snart! han hade verkligen tur som överlevde! iband finns det någon mening med allt fast jag tror att alla saker händer av en anledning och att hans tid var inte ute en, får hoppas han kommer hem innan midsommar, skulle va tråkigt om han fick fira den på sjukhuset.

julia sover fortfarande en, trött lite dam inte ofta hon sover på dagarna längre, men nu har hon sovit i tre timmar.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-06-23 14:38:25

vad har hänt då eftersom han ligger på sjukhus? :/

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-06-23 21:57:28

<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej