Prenumerera och dela

Thai Wook

Publicerad 2010-07-01 17:25:25 i Allmänt

har jag precis gjort, väldigt enkelt! hittade receptet på coop! vart rätt gott, säkert någonting jag kommer göra om. så nu när jag smält maten ska jag göra en kladdkaka på vit choklad, hittade de receptet på internet, så hoppas det blir gott . jag älskar vit choklad, men man vet aldrig hur det smakar i kladdkaka hehe.

julia ligger och sover i bilstolen, tror hon tycker de är skönast att sova den. så fort hon är trött och man lägger henne i den så sover hon på en miunt hehe.

snart helg, hoppas det blir fint väder med mycket sol, skulle vara tråkigt annars nu när det är criusing! :D

see ya
Kommentarer
Postat av: En medmänniska.

Kommentar publicerad 2010-07-01 21:00:50

Kan du skriva receptet här på bloggen?

Älskar också vitchoklad!



Hoppas ni har det bra!

Kram!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej