Prenumerera och dela

Mobilblogga

Publicerad 2010-07-09 00:35:24 i Allmänt

Första gången jag skriver ett inlägg via mobilen hehe. Ligger och väntar på ante,men lär nog hinna somna,vart hur trött som helst efter jag hängt tvätten. Idag var vi in till stan och köpte vagnen vi kollat på,hur smidig som helst är den! Sen köpte vi en hel madrass till sängen,så skönt att slippa ligga i springan,sen lite annat jox som jag inte orkar skriva. I morgon hoppas jag det blir fint väder,för då ska vi åka upp till mina kusiners pool och bada,:-D vi köpte även en liten pool idag till julia som vi har på gården. Så den ska hon få premiär bada i,bara det blir bra väder,i morgon kanske? Ska försöka bli bättre på att lägga in kort,så förhoppnings vis dyker det upp några i morgon. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: postat

Kommentar publicerad 2010-07-09 18:10:49

låter mysigt,hoppas ni har det bra o sköt om dig! tänker ofta på om du mår bra osv! hoppas du är lycklig nu med barn o sambo<3

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-07-14 20:20:33

åh, vad köpte ni för vagn?=)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej