Prenumerera och dela

blocket

Publicerad 2010-07-22 13:21:55 i Allmänt

farligt att sitta och kolla på blocket, har hittat mycket fint och många grejer som jag skulle vilja ha. men pengarna räcker inte till så får vänta.. igår satt jag iaf upp en hylla som jag köpte på mio här om dagen, vart super bra! så nu ska jag bara hitta saker som jag kan ställa i den hehe.

nu har jag iaf börjat att ge julia nutramigen så får hoppas hon blir bättre! hon har börjat blivit så orolig i sig själv, sover inte riktigt bra och bara spyr! så får hoppas den här ersättningen hjälper. från början när jag gav henne den tog hon den inte, men sen fick jag ett tips att man skulle he i en tsk socker i ersättningen så skulle det bli bättre! och det hjälpte hon tog ersättningen på en gång, så får se nu om nån dag om den hjälper, vilket jag tror, hon verkar redan gladare och på bättre humör!

just nu längtar jag jätte mycket till ante jag och julia åker ner till stockholm. ska bli skönt att bara komma bort här i från!


vist har hon blivit stor, vår lilla tjej:)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-07-22 18:49:21

alltid skönt att åka bort ett tag! en riktig liten goding har ni,hon är så himla söt!!

Postat av: THILDE

Kommentar publicerad 2010-07-22 21:54:45

Vilken fin flicka du har! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej