Prenumerera och dela

vilket snö väder

Publicerad 2010-01-27 14:46:40 i Allmänt

idag när jag vaknade vräkte det ner med snö inte alls roligt enligt mig.. men som sagt dom sa det skulle komma mycke snö i januari och det är ju på god väg iaf. igår var jag till solle en sväng med mamma, handlade lite små saker och två grejer till bebisen:)

idag ska jag försöka laga mig på en ny maträtt som jag aldrig ätit,men det blir nog gott. det ser och värkar gott ut på bilderna hehe. skulle ladda in två bilder igår på bloggen, men det funkade inte. hum, får försöka senare. ikväll börjar finalen i robinsson så får inte missa det. men missar där imot andra avenyn men den får jag kolla på internet senare.

annars så är allt bra, har haft smått med sammandragningar i två dagar nu, ena natten trodde jag verkligen jag skulle åka in och föda det gjorde så oooooooont! igår kväll hade jag ont men det gick .. just nu känns det som jag har magknip.. så hoppas det inte blir värre! 

nej nu ska jag ut i snön! hejs 
Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-01-27 18:06:26

hm! verkar vara en bebis på gång!! ganska vanligt att det börja så här,bäst att packa väska! kram

Postat av: marie

Kommentar publicerad 2010-01-27 21:58:33

så började det för mig,smärtsamma sammandragningar då är det nog inte så långt borta! så börja packa,lycka till! kram

Postat av: moa

Kommentar publicerad 2010-01-28 22:26:23

vanliga sammandragningar är normalt,men börjar dom bli smärtsamma o stråla ut mot ryggen så är det nog förvärkar som börjat! då har du nog inte så långt kvar! så lycka till spännande. kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej