Prenumerera och dela

uscha..

Publicerad 2010-01-02 03:22:55 i Allmänt

sitter och kollar på ett tv program där en 11 årig tjej har utomstående ögon så en morgon när hon vaknade hade ena ögat trillat ner på kinden.. och en pojke som föddes med cancer i nacken så hela hans ansikte är för dubblat och hans tunga hänger ut hela tiden, ochså måste han matas med slang hela tiden. det måste vara jobbigt att klara av såna stora problem på ens barn.

fredag idag, eller lördag kanske man ska säga.. ska nog strax lägga mig bara det här programet är slut, klockan är endå tre. och tvätt har jag i maskinen ochså så den får ja inte glömma bort. annars händer det inte så mycket skulle vilja åka in till östersund på REA ochså , man kanske inte kan handla så mycket åt sig själv, men till bebisen kanske man hittar någonting. har faktikst inte köpt någonting eget till den en . full gång i magen hela dagarna nu för tiden, sover aldrig hela nätter längre, alltid ska man upp på toa eller så slår bebisen volter känns det som så det går inte att sova, inatt hade jag lite smått sammandragingar igen, tänkte hämta alvedon, men väntade ett tag så det släppte till slut.

satt och läste på bloggar dom som gjort 3D ultraljud, jag skulle ochså vilja åka in och göra sånt:) skulle vara häftigt. på tisdag ska jag till BM igen, så få se hur mycke bebisen växt, känns som magen har blivigt dubbelet så stor sen ja var där sist hehe.

företen så har jag kommit på vad jag ska ha för nyårslöfte de är 2 saker. kan bli både jobbigt och svårt. men jag ska lyckas. har bestämt att ja inte behöver hålla de hela året för de vet ja att ja inte klarar, men iaf några månader;) hehe ne nu ska jag krypa ner i sängen.

godnatt puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-01-02 18:56:58

ja hehe, men jag tror iaf den kommer väga lite mer iaf men de var lite kul när BM sa att den kan ju inte vara så liten men det är den haha :) Jo dom fråga oss innan om vi visste vad de var för kön å om vi ville veta, men vi sa att vi ville låta de vara en överraskning.. men då höll dom inte på där heller utan dom mätte mest för att kolla så att allt var bra :)

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-01-02 19:19:27

Nja, vill ju inte tjata. Vill att det ska komma som en överraskning från himlen. haha!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej