Prenumerera och dela

unga mammor

Publicerad 2010-01-25 10:59:45 i Allmänt

det finns tydligen en grupp i östersund som heter unga mammor. funderar faktiskt att börja åka in på det en gång i veckan. är säkert roligt att träffa andra unga som har eller ska ha barn . alltid roligt att träffa nya människor som är i samma situation som en själv. och en gång i veckan kan man ta sig tid att åka in .

idag klockan ett ska vi till bm och väga och sånt. få se hur mycke jag har växt denna gång haha. känns som min mage bara växer i raket fart:P

uppdaterar sen..hej

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-01-25 19:10:17

Jaa, det är jätte bra där! Jag går i den gruppen, eller ja, nu är vi ju inte där så ofta eftersom jag går i skolan. Men de är super mysigt, man träffar ju många i sin egen ålder och som har barn i ungefär samma ålder! Jag tycker absolut att du ska börja där! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej