Prenumerera och dela

tröttast

Publicerad 2010-01-04 21:58:39 i Allmänt

klockan är 21:45 och jag är hur trött som helst, skulle kunna somna sittandes! men både jag och ante har varit vaken hela dygnet utan att kunna sovit så det är inte så konstigt. och klockan 9 imorse så fick vi för oss att åka in till östersund, så det har mest varit full fart hela dagen. kännde när vi skulle fara att jag höll på att svimma och fick ont i magen var nog mest för ja inte hade sovit på hela natten, och när man är gravid så är det otroligt viktigt att sova.

i stan åkte vi in på barnenshus och köpte två pyjamaser 2 för 99kr, så passade på! och en jätte gullig mössa, och så klart en vagn skylt där det står rallybil:P så klart så var det ante som valde den. ska köpa en till sån fast det ska stå barnets namn, men det får jag göra när barnet är född så vi vet vad man ska skriva för namn! åkte sedan ner på stan och kikade lite, köpte underkläder och ett tröja. imorgon ska vi till BM igen och väga och mäta och allt sånt. sen vet ja inte vad som händer.

ne undra om man kanske ska gå och göra sig redo för sängen? ante gick redan och sov halv 7, så bäst att smyga så han inte vaknar. godnatt och sov gott för det ska jag göra..
Kommentarer
Postat av: postat av

Kommentar publicerad 2010-01-05 09:56:45

grattis till förlovning!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej