Prenumerera och dela

tatuering

Publicerad 2010-01-11 13:22:52 i Allmänt

har alltid sagt att jag ska göra en tatuering och det ska bli av nu ochså! fast två. en ska jag ha nere vid midjan,den är redan ritat och klar, hade tänkt att göra den i sommras, men eftersom jag vart gravid så tänkte jag vänta med att göra det efter graviditeten är klar och när jag har gått ner till den normala vikten jag vill! och den andra ska jag ska jag antingen ha vid handleden eller vid skulderbladet har inte riktigt bestämt mig ennu vad jag ska göra den andra.. men det årtersår att se:) 

nu ska jag föna håret..

Kommentarer
Postat av: sofiesaaaaaaaaandst

Kommentar publicerad 2010-01-11 15:48:29

DU KAN JU INTE HA DEN PÅ HANDLEDEN!

fyfasiken vad styggt:P



o ONT

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej