Prenumerera och dela

sista dagen

Publicerad 2010-01-10 12:55:24 i Allmänt

på lovet.. fast för mig känns det inte riktigt som ja haft lov heller, hela min termin i skolan har kännts som en praktik plats. har inte fått ut ett dugg av skolan av den terminen som var. känns tråkligt att mitt sista år på skolan ska ha kännt så värdelöst, att lärarna bara igronerar en, får ingen hjälp, lite mer omtänksamma har dom kunnat varit pga min situation som jag är i.

så får se hur många veckor i januari jag kommer att gå. städade bort all jul igår, skönt måste jag säga. senare på kvällen kom Joel och Carola hit, vi kollade på robinsson och spelade kort. idag har jag tänkt att städa övervåningen. fyfan hur den ser ut. dammit värre. förkyldning har jag råkat ut för ochså, kännde mig hänig i går och idag visade sig resultatet. ska försöka mig på att göra en ny header ochså. vill ha en ny! så ska fundera ut hur jag vill ha den, så få se om någon kan hjälpa mig. hej så länge

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej