Prenumerera och dela

segt

Publicerad 2010-01-19 21:27:42 i Allmänt

gud vad jag tycker januari har gått segt! vill bara att denna månad ska vara över så vi kan gå in i februari, för sen är det minnsan mars! vill bara ha förlossningen klar nu. det börjar bli besvärligt att sova, upp på toa två gånger per natt. ont i ryggen till och från. kläderna jag har blir bara trångare hehe.

fast allt är helt klart värt de:) den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge. sparkarna känner man hur väl som helst nu. det är någonting jag kommer att sakna när bebisen är ute. nu är man van att varje dag känna att någonting är inne i magen och sprattlar runt.

sen var det någon som undrade om vi hade tagit reda på barnets kön, och nej det har vi inte! de vill vi ha som en överraskning.

nu ska jag ta på mig ytterkläderna för att gå ut en liten sväng. hoppas på att värken i ryggen blir bättre. sen ska jag hem och sova, ska upp till stan imorgon. hejdåå.



Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-01-20 19:35:21

hoppas allt är bra med dig! tänker på dig!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej