Prenumerera och dela

midnatt

Publicerad 2010-01-29 03:26:34 i Allmänt

hejhopp!

klockan är snart halv fyra och jag borde gå upp till sängen, men ska göra det alldeles strax! borde vara tröttare en vad jag engentligen är. idag (igår) hände det faktiskt inte så mycket. var väl runt 5 ante vaknade till liv, så runt 7 åkte vi upp till slalombacken och fikade med mamma och pappa. pratade även med Betten om praktik plats så ska åka upp dit nån dag till veckan och lära mig kassan och sånt. så kanske man har tur att få lite extra jobb. även om det inte blir så mycke pengar så är det allting någonting.

imorgon(idag) så ska jag och ante åka till solle och besikta en släpvagn. så runt 8 ska jag upp . på lördag kanske det blir sundsvall! och på söndag ska jag jobba i forshallen och sälja fika.

här kommer en bild på spjälsängen, allt är i Laban så fint tycker jag :)



godnatt.
Kommentarer
Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2010-01-29 09:49:00

Ååååååå vad gulligt :D

Bra med lite jobb <3

Postat av: moa

Kommentar publicerad 2010-01-29 15:02:22

jätte fint,mer bilder tack!!!!!!!!!!!

Postat av: Nadja

Kommentar publicerad 2010-01-29 18:04:52

Vad är de på forshallen på söndag? :)

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-01-29 18:53:15

myyyyyyyys!kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej