Prenumerera och dela

14 januari

Publicerad 2010-01-14 14:01:10 i Allmänt

hej hopp! nu är min blogg äntligen fixad. så tack Line:)

ledig idag igen skönt. jag och ante vaknade rätt sent idag runt halv ett klev vi upp. åt frukost klockan ett och nu har jag precis kommit ur duschen. ska ta och diska och plocka undan lite så blir det fint här hemma igen, förstå inte hur man kan få de så rörit på två stycken? fast jag erkänner jag är ganska slarvig av mig hehe :p igår kväll kom madde och wikander hit vi spelade skippo och kollade på tv och drack kaffe. sofie var hit en sväng ochså vi gjorde en jätte god smoothie i vår nya mixer som vi fick av nettan i julklapp:) kan lägga in receptet sen! för nu ska jag göra mig klar. puss





Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej