Prenumerera och dela

så kan det va..

Publicerad 2010-02-12 11:40:56 i Allmänt

jag är ganska less på att bli vald som den andra av mina kompisar! jag passar när ni inte har någon annan. men det är slut med det.

trodde ni skulle visa lite mer omtänksamhet. det kanske är just den här tiden man verkligen behöver en riktigt kompis ibland.

tex. ni kan säga/skriva "ikväll ska jag vara med tjejerna" okej så jag passar inte in där längre? bara för att man är gravid så kan man fortfarande vara med på saker. jag hade iaf tyckt det vore roligt att umgås med er innan den lill* kommer ut. sen när man börjar kunna vara ute igen så kommer man vara tillgänglig!

och jag vet precis vilka av mina såkallade vänner som har visat sin riktiga sida nu. så hej då med er! de finns andra .

jaja. igår var jag duktig. jag gick till slalombacken och gick tillbaka hem, och de känndes i magen kan jag lova! det var ganska jobbigt eftersom magen väger en del nu. men skönt när man kom hem och la sig i soffan. igår kväll började ja känna mig lite hänig, samma idag känns som jag börjar bli sjuk! inte bra. jätte fint väder är det idag ochså, så ska hoppa in i duschen och göra mig klar för att gå ut. tjing
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-02-12 15:19:21

Tyvärr så är det ju så, tråkigt men sant. Mina kompisar frågade inte heller mig om jag ville följa med ut när dom skule på fest eller liknande, men det är sånt man helt enkelt får leva med. Jag tror inte att dom tänker att dom inte ska bjuda med dig för att dom inte vill vara med dig, jag tror mer att dom tänker att du kanske inte vill följa med ut eftersom att du är gravid.



Men jag förstår hur du känner, för när jag var gravid och det blev så kände jag mig så otroligt sviken, men jag tror egentligen att det är hormonerna som spökar och som får en att känna sig väldigt ensam.



Nu har jag dock kommit till något stadie där jag inte ens vill gå ut, känner varken lust eller ork till att dricka.

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-02-12 15:23:49

sådär kände jag oxå, men det var så kul oxå ändå för dom kunde sitta å bestämma en massa saker mitt framför mig,kom ihåg en gång när "dom" sa att "vi skulle kunna åka till... å göra det" och då sa jag aa fan va kul, och till svar fick jag - jaha vill du oxå med? så det kändes ju inte lite..

Postat av: lentan

Kommentar publicerad 2010-02-12 15:41:49

du blir aldrig vald i andra hand för mig, hoppas du vet det, trist att jag är på hammarn så sällan <3

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-02-12 18:41:14

jag tror också att igentligen så är du inte bortglömd,långtifrån! man tror att man inte vill för att man är gravid,men det är ju ingen ursäkt! fel att fråga? du är en toppentjej o kommer att räknas som en självklar i gänget när du fått, men man behöver vänner även när man är gravid! nu är det snart dags för bebis o då får du fullt upp. all lycka kramar

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej