Prenumerera och dela

mysigt

Publicerad 2010-02-06 17:44:19 i Allmänt

goddagens.

idag har jag varit i slalombacken med maria och fikat. var trevligt. träffade även lite annat roligt folk som man inte sätt på ett år känndes det som. sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig klar och nu har jag precis varit på affären och handlat. så idag blir det grillning:) gött!

idag har jag haft lite smått ont i magen, kanske är sammandragningar som spökar och bebisen har nog haft disco i magen hela dagen, känns inte som den varit still i magen en sekund, men nu börjar det lugna ner sig hehe. gör så ont när den är vid revbenen, kan knappt sitta rakt. och idag har den i prencip varit där och hållt på hela dagen. är ochså avensjuk på alla som åker in och föder sina små bebisar. vill ochså!!

på måndag ska vi till BM igen så hoppas att bebisen har vänt sig. vill inte åka in för vändningsförsök. och har man otur så kan vattnet börja gå när dom provar att vända men ibland så kanske det inte ens går att vända heller. vi få se. det blir nog bra till slut.

allt för mig hej hej.



Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-02-06 20:02:46

jag är sååå avis på dig,mysigt med en liten o spännande se vad det är,kommer nog när som helst! väskan klar eller? massor av lycko kramar

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej