Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2010-02-22 14:03:39 i Allmänt

idag är det måndag igen. en vecka kvar av februari sen går vi in i mars månad, jag undrar vilket datum den lilla krabaten vill komma ut. har varit rätt lungt i magen ett tag nu. har mest kännt av att den ligger och trycker neråt och det gör ont kan jag lova. kan inte stå rakt. sen börjar det bli problem med att sova, hur jag en ligger så är allt oskönt. hur jag en sitter i soffan så är det oskönt.

inatt for ante till gbg och jobbade. känndes tomt, men hade frank hos mig hela natten så det gick bra:) få se när han kommer hem igen. om det blir i natt eller om nån dag. vill helst inte åka in på BB själv ifalll det skulle bli någonting, men vet ju faktiskt aldrig när det kan hända. så hoppas han inte bli där allt för länge. annars idag har jag inte gjort någonting var ute en sväng med frank på morgonen sen gick jag och duschade och nu passar jag min lillebror och ska snart göra mig i ordning för att åka på sjukstugan.
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-02-22 19:59:38

Ja,de kommer du nog! Jag var inte ett dugg nervös inför förlossningen. Men när det väl satte igång och jag hade så sjukt ont så sa jag till mamma "Kan man få ändra sig???".. Och när jag ringde till min syster och frågade om jag fick låna hennes kamera med på förlossningen, sa jag att jag hade så jävla ont då sa hon "Vänta du bara tills dom rätta verkarna kommer!" typ 2 timmar senare ringer jag och berättar att Lovisa hade kommit, då trodde hon att jag skämtade!! :D Hahaha!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej