Prenumerera och dela

inatt jag drömde

Publicerad 2010-02-10 10:52:22 i Allmänt

inatt drömde jag att jag fick en liten flicka. hon var så söt:) men var lite beskymrad för hon kunnde inte ha kläderna vi köpt för hon var så rund och näsan var så liten fick knappt in en topps:P sen kunnde jag inte amma hon heller för hon ville aldrig ha mat. hon bara sov:P nu på slutet har jag faktiskt drömt mycke roligt och konstigt. det roligaste jag drömmt var nog när jag drömde att bebisen låg i spisen i ugnen och den var inte klar, bebisen var som inbakad i en pizza haha:P så man kunnde inte se vad det var för kön! sen minns ja att jag tyckte att bebisen såg så bränd ut, men det var ju håret för de var så svart!

imorse när jag vaknade så började jag blöda näsblod, men gick fort över! som tur är. tycker inte om blod eller nått sånt. och nu ska jag göra mig klar. ska nog hinna med att gå ut en sväng ochså det ser ju ut att vara jätte fint väder idag:)

ha en bra dag.
Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-02-10 10:59:35

haha!mycke tokigt man kan drömma,tur det bara är drömmar! hoppas allt är bra med dig kramar

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-02-10 18:31:02

Åååh, jag drömde också i slutet av graviditeten att jag fick en flicka, i drömmen hette hon Lotta, hade långt brunt lockigt hår och en röd klänning. Hon var sååå himla söt... UT kom en liten blondie ;) Men en flicka hade jag ju rätt i :P Så vem vet, ni kanske får en tjej iaf :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej