Prenumerera och dela

Hejja sverige

Publicerad 2010-02-18 02:24:30 i Allmänt

sitter och kollar på sverige - tyskland i hockey. men funderar på att krypa i säng. känner att magen börjar värka och då är det skönast att ligga uppe i sängen en i soffan. klockan är strax efter 02:00 så borde endå sova om jag ska upp skapligt imorgon. nu för tiden kan jag vakna runt 8-9 på morgonen och är jätte pigg. men det är tydligen vanligt. är ochså ofta trött nu känner mig tråkig som blir trött så lätt men allt tar på krafterna allt blir så mycket jobbigare och man blir trött för ingenting!  

tror att bebisen hade hicka nu ikväll,känndes som den låg med ett finger och petade på min mage hehe. nu verkar den sova ( för en gångs skull) den är verkligen vaken dygnet runt känns det som, vilket jag vet att den inte är. men det är ofta full rulle, och den är expert på att vara vaken på nätterna.

på måndag ska jag till bm igen för att kolla upp lite saker. sen ska även någon annan "läkare" få känna på min mage och se om hon känner om huvudet har lagt sig ner eftersom ulla - lena var orsäker. men är lite orolig varje gång när hon börjar trycka på magen känns det som jag ska svimma jätte obehagligt. i måndags var jag nära att svimma två gånger. föräldrar gruppen i måndags var ganska intressant. blir väl roligare dom andra gångerna. nästa gång ( tisdag) ska vi se på en förlossningsfilm hehe . jag längtar faktiskt:P 

nu har det gått första perioden på hockeyn men det står 0-0 , men hoppas svergie för in ett mål snart! hejja  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-02-18 09:22:17

ÅÅÅH, jag minns föräldra grupperna. Jag tyckte dom jag jätte intressanta, men när vi kollade på förlossningsfilmen höll jag på att dö... Men tro mig, det ser hemskare ut än vad det är! :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej